Bakanlığımız tarafından yürütülen "Tarım Bilgi Sistemi" kapsamında "Bitki Karantinası Kayıt ve Takip Sistemine" geçiş işlemleri için İhracatçı Firma/ Temsilci Gümrük Müşavirliği Kayıtları Müdürlüğümüzce başlatılmış olup, bundan sonra Firmanızın Zirai Karantina Müdürlüğüne yapacak olduğu başvuru işlemleri bu sistem üzerinden yapılacaktır. Bu sebeple ekte gönderilen Ek-2 formunun ivedilikle doldurulup tarafımıza gönderilmesi, eğer Müdürlüğümüze yapacağınız başvurular Gümrük Müşavirliği aracılığıyla ise Ek-1 formunun doldurulup ivedilikle tarafımıza mail, fax veya elden ulaştırılması gerekmektedir. Beyan ettiğiniz mail adresinize Tarım Bilgi Sistemi (tbsdestek@tarsey.gov.tr) tarafından otomatik olarak yollanan maillerin açılarak mutlaka kullanıcı adınız (Beyan ettiğiniz T.C. No'nuz), mail ile tarafınıza yollanacak şifreniz ile aktive etmeniz ( 'tbs projesine ulaşmak için lütfen bu linke tıklayınız!'yolu ile sisteme giriş yaparak), daha sonra sisteme giriş ile ilgili bilgilerinizi mutlak suretle saklamanız gerekmektedir. Firmanız adına yapacağınız başvurularda 01 Kasım 2016 tarihinden itibaren bu sistem kullanılacaktır.
Tarım Bilgi Sistemi Bilgilendirme Kılavuzu ve Sisteme Kaydı Yapılmayan Firmaların veya Gümrük Müşavirlerinin Doldurması Gereken Tablolar duyurumuzun ekindedir.
İthalat yapan firmaların sisteme kayıtları bir sonraki aşamada gerçekleşecektir.
ÖNEMLE DUYURULUR!