İzmir Zirai Karantina Müdürlüğü 2018 Yılı Staj Duyurusu
3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu hükümleri gereğince "Yükseköğretim Kurumlarının Bakanlıklar ile Onlara Bağlı Kurum ve Kuruluşlardan Yararlanma Yönetmeliği" ile İzmir Zirai Karantina Müdürlüğümüz, bilgi birikimini ve kurumsal işleyişini üniversite öğrencileri ile paylaşmak adına, 2018 yılı yaz staj programını Müdürlüğümüz bünyesinde yürütecektir. Yürütülecek olan staj programı hakkında detaylı bilgilere aşağıda yer verilmiştir. Yaz dönemi stajı Haziran- Eylül ayları arasında programlanacaktır. Müdürlüğümüzde staj, yaz dönemi stajı olmak üzere bir dönemde gerçekleştirilir.
Staj Başvurusu Kabul Edilecek Bölümler ve Kişi Sayısı
Bitki Koruma (Lisans) 4 kişi
2018 yılı staj uygulama takvimi
Takvim Dönemi | Faaliyet Konusu |
02.01.2018-30.04.2018 | 1-)Staj başvurularının alınması |
02.05.2018-11.05.2018 | 1-) Başvuruların değerlendirmesi 2-) Değerlendirme sonucunun Eğitim birimlerine duyurulması |
Stajyerde Aranılan Özellikler
Staj programına başvuracaklarda, en az dört yıllık eğitim veren Ziraat Fakültelerinin Bitki Koruma Bölümü ya da buna denkliği Yüksek Öğretim Kurulu tarafından onaylanmış yabancı fakültede, üçüncü veya dördüncü sınıf öğrencisi olma şartı aranmaktadır.
Staj Başvurularının Yapılması
Başvurular İzmir Zirai Karantina Müdürlüğü'ne şahsen veya posta yolu ile yapılır. Başvuru süresinin bitiminde (30 Nisan 2018 mesai bitimi) İzmir Zirai Karantina Müdürlüğü tarafından değerlendirme aşaması başlar.
Staj Başvurusunda İstenilen Belgeler
Aşağıda istenilen evrakların staj duyurusunda bildirilen son başvuru tarihine kadar, İzmir Zirai Karantina Müdürlüğü'ne iletilmesi gerekmektedir.
1-Staj başvuru dilekçesi,
2-Stajyer öğrencinin öğrenim gördüğü kurumdan İzmir Zirai Karantina Müdürlüğü'ne hitaben yazılmış olan staj tarihini/süresini ve staj yapmasının uygun olduğunu belirten resmi yazı.
Staj Başvurusunun Değerlendirilmesi
Müracaatlarla ilgili yapılacak değerlendirmenin sonucu öğrencilerin Dekanlık veya Bölüm Başkanlıklarına bildirilecektir. Staj müracaatında bulunan öğrenciler sonuçları okullarından da takip edebilecek olup, ayrıca başvuru sahiplerinin adreslerine posta yolu ile bildirilecektir.
Staj Başvurusu Kabul Edilen Öğrencilerden istenilen Belgeler
Başvurusu kabul edilen öğrencilerden eğitim gördükleri kurumları vasıtasıyla aşağıdaki belgeler istenir:
1. Yapılması zorunlu olan "İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigorta Primi" nin stajyerin bağlı bulunduğu öğretim kurumu tarafından ödendiğini gösterir "SGK Sigortalı İşe Giriş Bildirgesi" formu,
2. Staj değerlendirme formu,
3-Öğrencinin öğrenim gördüğü kurumdan alınan fotoğraflı öğrenci belgesinin aslı,
Öğrencilerden ayrıca,
- 2 adet nüfus cüzdanı fotokopisi
- 2 adet vesikalık fotoğraf istenmektedir.
Staj Yapma Süreleri
Staj yapma süresi zorunlu stajlarda okulun belirlediği iş günü kadardır. Başvuru Formunda tarih belirtilmesi zorunludur. Belirtilen tarihler dışında staj yapılamaz. Başvuru yapıldıktan sonra geçerli bir mazeret bulunmadıkça tarih değiştirilmez.
Stajın İçeriği
Stajın içeriği staj yapılan birim tarafından belirlenir. Stajyer, stajına o birimdeki görevli nezaretinde programa devam eder.
Stajyer Sorumlusu
Stajyer sorumlusu, staj yapılacak kurumun amiri tarafından stajyerden sorumlu olarak görevlendirilir ve stajyere staj süresince programın gereklerini yerine getirmesinde yardımcı olur.
Stajyerlerin Sorumlulukları
Programa katılan stajyerler İzmir Zirai Karantina Müdürlüğü'nün çalışma düzeni ve prensiplerine uymak zorundadır. Stajyerin, staj süresinin 1/5'inden fazla devamsızlık yapmaması gerekmektedir.
Stajın Değerlendirilmesi
Staj süresi bitiminde, stajyerin bağlı bulunduğu Üniversite/Fakülte/Bölüme, Müdürlüğümüzce doldurulan "Staj değerlendirme formu" posta yolu ile gönderilecektir.
Mesai Saatleri
Staj programı mesai saatleri içerisinde tam gün yapılır.
Hizmetlerden Yararlanma
Stajyerler, İzmir Zirai Karantina Müdürlüğü'nce sağlanan kütüphane, yemekhane, bilgisayar, ulaşım gibi hizmetlerden imkânlar dahilinde yararlanabilirler.
Başvuru Dilekçesi aşağıdaki ek dosyadadır.
Ayrıntılı Bilgi İçin:
Songül YALÇIN, Dahili:123
Gonca ÖZALP, Dahili:130